loading...
r845
Nastaran بازدید : 86 شنبه 21 مهر 1397 نظرات (0)

دانلود رایگان پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید

اگر اطلاعات شما راجع به پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید ناقص است، برای تکمیل اطلاعات به این سایت بیایید.

مطالب گوناگون پیرامون پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید به سایت افزوده شد.

Buy پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید from us cheaper.

نگران پیدا کردن مطلب درمورد پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید نباشید. کافیست روی خرید کلیک کنید.

This site is equipped with all articles around پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید.

لینک دانلود پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید

You can easily create special articles entitled پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید.

اگر نمی دانید پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید را چگونه بنویسید، از ما کمک بگیرید.

ترجمه مورد تایید و بدون اشتباه درمورد پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید را از اینجا خریداری نمایید.

پروژه تحقیقی پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید

Download corrected and approved پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید translation from here.

پکیج مقالات پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید را از ما دریافت کنید.

download پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید for my moblie.

فایل ورد پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید

Do you intend to download پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید file here?

اگر میخواهید پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید عجله کنید و از سایت ما ارزان بخرید.

By subscribing to the site for download پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید Also get acquainted with new articles.

با ما باشید و از مقالات پیرامون پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید استفاده نمایید.

مهمترین بخش فایل پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید چیست؟

هدف ما راحتی شماست. ما هر آنچه که شما در مورد پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید نیازمندید را برایتان فراهم ساخته ایم.

Receive new articles and updates about پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید just by logging in to this site.

خرید و پرداخت امن مقالات پیرامون پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید

آیا پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید را رایگان می خواهید؟

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کارگاه شیشه گری و شکل دهی شیشه (Glassware Workshop) در 79 اسلاید                 شیشه‌گری هنر شکل‌دادن به شیشه است. هنرمند در این هنر، ابتدا ماده شیشه را حرارت می‌دهد تا نرم و نیمه مایع شود. سپس بوسیله دستها یا ابزار مخصوص یا دمیدن اشکال زیبایی را با آن پدید می‌آورد. وقتی شیشه‌ها را از کوره خارج می‌کنند، بسیار گرم و داغ است. شیشه‌گر یک تکه از شیشه را برداشته و آن را روی لوله‌ای توخالی می‌گذارد و در آن می‌دمد تا باد شود. شیشه‌گر از شیشه‌هایی که باد می‌کند، می‌تواند بسیاری از چیزها را بسازد. مانند لیوان، بطری و در، پنجره و عینک و یا انواع عدسی‌های چشمی که در وسایل گوناگون مانند ذره‌بین به کار می‌روند. از شیشه می‌توان نوارهای شیشه‌ای هم تهیه کرد. حتی می‌توان شیشه را به کمک شعله آتش دو باره نرم کرده و از آن چیزهای تزیینی ساخت. در ساختن بسیاری چیزهای دیگر هم شیشه به کار می‌رود. مانند آینه و نیز می‌توان از گونه ای شیشه مقاوم در برابر گرما به نام پیرکس، ابزار آزم ...

دانلود با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4865
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 340
  • باردید دیروز : 235
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 838
  • بازدید ماه : 838
  • بازدید سال : 54,148
  • بازدید کلی : 565,939